Best memories~~ (*´▽`*)

27. července 2011 v 14:24 | Yumi |  Diary
Konichiwa Gozaimasu~~ (*´▽`*) Kyaa~~ (´・ω・`) Takže čím začít ?! :3♥ Ehm~ (´・ω・`) předminulý týden jsme s Nii Nii ♥ byly u nás~ ! ^^ Jediné zajímavé na tom bylo asi naše noční chození na maliny~ (´・ω・`) (Chodily jsme kolo 1-3 hodiny ranní (・∀・)). a nebo taky když mi odepsal Miku z An Cafe ~♥♥♥~začala jsem běhat a skákat po domě jako dement~~ (・∀・) samozřejmě jsem to musela oznámit rodičům~ xD (říkám dement~ (・∀・)) ale ti mi jenom vynadali proč je o půlnoci budím kvůli takovým krávovinám~ (T▽T). A nebo také trapas s naším kamarádem z Faceboku~ (T▽T) No Comment~ !! Ale zvýšil nám návštěvnost na našem společném blogu~~ (´・ω・`) (Arigatoo~ Takuya-san~ ♥♥) Kdo chce může číst *~ TADY ~*. Další týden jsme se se autobusme vydaly k Nii Nii (*´▽`*) No ehm~~ :33 tam jsme také zažily hromadu zážitků~ (*´▽`*) Smály jsme se pořád~ xDD a to je fakt !! (*´▽`*) Nejlepší ze všecho bylo kdžy jsme dostaly chuť na zmrzlinu (´・ω・`) a šly do hospody ~ ! Hospoda se otevírala až ve 3~ tak jsme tam musely chvilku čekat~ (´・ω・`) bylo to Ok~ dokud si za náma nepřisedl cizí a ehm~ opilý chlap~ (´・ω・`)Yop~, Yop~ ty jeho hlášky vraždily~ xD ! Potom se hospoda otevřela a my letěly ke zmrzlině *yummy* (*´▽`*) přišel ten chlap a řekl, že to za nás zaplatí~ (*´▽`*) Tak jsme toho nabraly co nejvíc (polepšily jsme se z minula kdy nám zase jiný chlap xD řekl, že si můžeme vzít co chceme a my si vzaly jenom dvě lízátka~ (-____-)"). a šly domů...Bylo toho hodně, ale nemám čas to tu všechno psát a pochybuju že si to někdo vůbec přečte~ (*´▽`*) !!! Jinak jsme často s Nii Nii ♥ vzpomínaly na dovolenou v Maďarsku~ (´・ω・`) no tak mě napadlo když už jsme se tak rozepsala proč tu o té dovolené nenapsat žee?? :3♥

Tak jelikož jsme s Nii Nii♥ opravdu rodina tak se její a moji rodiče rozhodli jed na společnou dovolenou~ (´・ω・`) . Vyjeli jsme asi v 5:00 někdy v ervenci 2008~ xD Sjeli jsme z kopce a zastavili před domem kde bydlí Bea (Nii Nii ♥). Tam jsme čeklai asi hodinu než se připraví ! Po hodině jsme konečně vyjeli . Samozřejmě, že jsme stavili hned na první benzince, kterou jsme viděli~ :D a tak to pokračovalo celou cestu až tam~ (-___-)" Stavili jsme snad každých 15 min. :D . Do cíle jsme dojeli za neuvěřitelných 7 hodin (´・ω・`)! Hai~ čtete dobře~ 7 HODIN ! Trvalo nám to asi 2x dýl protože jsme nejeli po dálnici~ ^^" Když jsme konečně zahlédli Balaton všichni chtěli jediné ! A to skočit do vody~ xDDD asi dvě hodiny jsme hledali kemp ~ a za ty dvě hodiny nás skoro stihl přejet vlak a další šílené věci~ (-___-)" Když jsme konečně našli slušný kemp s minimem českých turistů, tak jsme byli radostí bez sebe !! (´・ω・`) Rodiče zařidili takové ty věci jako ubytování apod. a pak se mohly jít konečně stavět stany~ ^^ ! Začali jsme to vybalovat a najednou přijel chlap, kterého můj strýc a otec Bey nazval ocas~ ! :D Řekl nám že se musíme přesunout~ -_-" našli jsme si luxusní~ *////* místo blízko záchodů *LOL* a vody ^^ Stany skoro postavané a najednou přijede ten chlap (ocas :D) na kole a řekne, že tady být nemůžeme~ (T▽T) nezbývalo nám nic jiného než zase zabalit stany a následovat ocasa~ xDDD. Dovedl nás na louku asi kilometr od všeho~ (-____-)" postavili jsme stany a asi v 7 večer jsme se šli konečně koupat~~ ^^ Jak tak uběhlo pár dní a my dál na černo odebírali elektřinu,můj bratr shazoval cizí lidi z lehátek do vody,,užívali tobogánu zadarmo~ tak nás začalo zlobit počasí~ (T▽T) aneb chcalo~ a chcalo~ xD. Chtěli jsme (respektive naši rodiče xDD) jed domů, ale tak nějak nám nechtěli vrátit peníze a my se rozhodli jed do Budapeště~ :33♥ Hai~ nebyli by jsme to my kdy by se nám něco nestalo~ Bea ajejí rodina se tam ztratili (T▽T) my jsme tam asi hodinu bloudili a když jsme s tama konečně vyjeli začali jsme řešit kde jsou oni~ :DD . Nakonec to dobře dopadlo a všichni s ev pořádku vrátili do kempu~ :33. Po tom dni jsme si mysleli, že se už nic horšího stát nemůže...avšak opak byl pravdou~ (T▽T). Např. myši nám rozkousaly stan po tomto incidentu moje matka odmítala spát ve stanu a proto spala v kufru našeho auta xD a nebo pod strýcem praskla židle~ :D To kdyby jste viděli tak smíchy umíraté~ xDD byla úplně na šrot xDDD a jelikož to bylo v retsauraci museli jsme hradit škodu v přepočtu asi 100 kč. :D a to mě přivádí k faktu proč s tama máme asi jenom 5 fotek~ (T▽T) Ztratili jsme kartu do foťáku kde byly všechny fotky ^^" Byl to zajímavý pohled na moji matku hrabající se v kontejneru ...:D kde se snažila najít již zmiňovanou kartu od foťáku~ :D...Zážitků s tama mám nespočet, ale psát je všechny tak tu sedím do noci~ :D Hai~ na útočícího psa,veřejné sprchy a WC, ukradnutou sklenku od piva, kterou Bea ještě má,ježíš kristus song a mnoho dalších zážitků na které nikdy nezapomenu !! ♥ Nejpíše si myslíte že jsem si to celé vymyslela, ale to bych nedokázala snad ani já~ ! ^^" Nakonec chci říct, že to byl jeden ze zážitků, který jsem zažila s lidma které miluju a na který v životě nezapomenu~ x3♥ ~MAĎARSKO 2008~ !! Yop,Yop děti...."Life is Good" :33 Byla bych opravdu překvapená kdyby si tenhle článek někdo přečetl, až dokonce~ :DDD Nicméně všichni kdo tak udělali mají můpj velký obdiv~ *////*

~ Yumi ~

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.